کلاس‌های کودکان، پیش‌کارورزی اسفند، و …

سلام؛

همون‌طور که می‌دونید، کلاس‌های نظری کودکان از یک‌شنبه ۲۳ آذر شروع می‌شن و شروع کارآموزی کودکان (بخش)‌ از شنبه ۶ دی هست. از این‌جا می‌تونید برنامه‌ی کلاس‌های نظری رو ببینید.

علاوه بر این، لطفاً در نظر داشته باشید که محل برگزاری کلاس در روزهای ۲۳، ۲۴، ۲۵، و ۲۹ آذر در سالن ابوالفضل بیمارستان رسول، و در روزهای ۲۶ و ۲۷ آذر ذر سالن طبقه هفتم بیمارستان رسول هست.


همچنین، افرادی که تو این نیم‌سال کارآموزی زنان رو گذروندن از یک‌شنبه ۲۳ آذر بر اساس این spreadsheet بخش‌های اعصاب، روان‌پزشکی، و عفونی رو می‌گذرونن.


و در پایان، افرادی که همه‌ی بخش‌ها و درس‌های نظری مقطع کارآموزی اون‌ها تا پایان اسفند ۹۳ گذرونده می‌شه و مایل به شرکت در آزمون پیش‌کارورزی اسفند ۹۳ هستن، لطفاً به سما مراجعه کنن و از ثبت همه‌ی نمرات شون (از جمله نمره‌ی بخش‌هایی که مهمان شده بودن) حداقل تا مهر ماه و انتخاب همه‌ی واحدهای باقی‌مونده تا اسفند ماه مطمئن بشن، و بعد برای اطلاع از نحوه‌ی ثبت‌نام در آزمون و … پیش از پایان هفته از طریق پیامک با بنده تماس بگیرن.

هومن.

یک دیدگاه دربارهٔ «کلاس‌های کودکان، پیش‌کارورزی اسفند، و …»

  1. سلام خیلی مرسی بابت اینهمه زحمت.یه سوال داشتم سمای من با اون چیزی که تو سیستم کارشناسم هست خیلی فرق داره طبیعیه؟یعنی اونجا نمره هام وارد شده انتخاب واحدم درسته ولی اینجا نمره ی دو ترم قبلم هم نیست.مشکلی که پیش نمیاد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *