بخش تیر ماه، و …

سلام؛

بخش تیر ماه

افرادی که تو این نیم‌سال کارآموزی اطفال داشتن، بر اساس این لیست، از شنبه ۷ تیر به مدت چهار هفته یکی از بخش‌های یک-ماهه رو خواهند گذروند.

کارآموزی زنان (و زنان نظری)

افرادی که در ابتدای این نیم‌سال درس‌های تئوری عفونی/روان‌پزشکی/اعصاب رو گذروندن، از شنبه ۷ تیر به مدت هشت هفته کلاس‌های نظری و کارآموزی زنان خواهند داشت.

کلاس‌های زنان نظری از شنبه ۷ تیر به مدت دو هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۰۰ تو بیمارستان اکبرآبادی (واقع در خیابان مولوی) برگزار می‌شن، و کارآموزی زنان –تو بیمارستان‌های اکبرآبادی، رسول، و فیروزگر– از شنبه ۲۱ تیر و به مدت شش هفته خواهد بود. (با کلیک روی اسم درس، می‌تونید برنامه‌ی کلاس‌ها رو ببینید.)

در صورت درخواست بچه‌ها، طی مدت برگزاری کلاس‌های نظری، از دانشکده به بیمارستان اکبرآبادی (و بالعکس؟) سرویس برقرار خواهد بود. لطفاً اگر مایل به استفاده از سرویس رفت از دانشکده به بیمارستان هستید، عدد ۱، اگر مایل به استفاده از سرویس رفت از دانشکده به بیمارستان و سرویس برگشت از بیمارستان به دانشکده هستید، عدد ۲، و اگر مایل به استفاده از سرویس نیستید، عدد ۳ رو تا ساعت ۹:۳۰ سه‌شنبه ۳ تیر به بنده پیامک کنید. (فقط یک عدد انگلیسی و بدون کاراکتر اضافه)

به‌روزرسانی: ۵۳ نفر به نظرسنجی پاسخ دادن و ۴۵ نفر متقاضی سرویس رفت و برگشت بودن، دانشکده ابتدا فقط با یک مینی‌بوس و فقط برای رفت از دانشکده به بیمارستان موافقت کرد، و در نهایت با پیگیری‌های جدی یک اتوبوس و برای رفت –که ساعت ۷:۳۰ ۷:۴۵ حرکت می‌کنه– و برگشت در نظر گرفته شد. (بدیهی به نظر می‌رسه، ولی لازم به تأکید هست که با توجه به پیگیری‌های انجام-شده برای تخصیص این سرویس، عدم استفاده از اون ممکنه عواقب جالبی نداشته باشه.)

هشدار(!): با توجه به غیبت تعداد زیادی از بچه‌ها تو دو روز اوّل کلاس‌های زنان نظری، طی تماس تلفنی معاون آموزش پزشکی عمومی و مدیر گروه زنان، قرار بر این شده که کلاس‌ها حضورغیاب جدی داشته باشه.

امتحان اعصاب

همون‌طور که می‌دونید، امتحان اعصاب روز دوشنبه ۹ تیر برگزار می‌شه. لازم هست یادآوری کنم که ساعت برگزاری این امتحان ۱۳:۰۰ خواهد بود.

کلاس‌های تئوری

کلاس‌های پزشکی قانونی و مسمومیت‌ها، بهداشت ۴، بهداشت ۵، و اخلاق پزشکی از اواخر تیر تا اوایل شهریور برگزار می‌شن. (با کلیک روی اسم هر درس، می‌تونید برنامه‌ی کلاس‌های اون درس رو ببینید.) (برنامه‌ی کلاس‌های پزشکی قانونی و مسمومیت‌ها، و اخلاق پزشکی به زودی اضافه خواهند شد.)

اگر مایل به گذروندن این درس‌ها تو نیم‌سال جاری هستید، لطفاً درخواست خودتون رو با پیامک به بنده اطلاع بدین.

9 دیدگاه دربارهٔ «بخش تیر ماه، و …»

  1. من از قبل کارای اداری سرویس رو انجام دادم فقط تو نامه ساعت سرویس رو باید تغییر بدیم برای ۲ هفته اول..اگه ترجیح میدین خودتون دنبال ادامه کارای سرویس برید باید از دکتر لبافی نژاد پرینت نامه رو بگیرید ببرید معاونت دانشجویی ساعتش رو تغییر بدین.

    1. مسئول سرویس‌ها معاونت پشتیبانی هست، و اگر سرویس مربوط به یک کلاس باشه، درخواست اون باید از طرف معاونت آموزش پزشکی عمومی باشه؛ علاوه بر این، پیگیری مسائلی که به همه یا بخش عمده‌ای از ورودی مربوط هست، باید توسط و/یا با هماهنگی نماینده‌ی ورودی انجام بشه.
      روز سه‌شنبه –که بالاخره برگزاری کلاس‌ها تو بیمارستان اکبرآبادی قطعی شد– درخواست سرویس به شکل رسمی به معاونت پشتیبانی [که البته از مدتی قبل به شکل غیر رسمی در جریان احتمال برگزاری کلاس‌ها تو بیمارستان اکبرآبادی و نیاز به سرویس قرار گرفته بود] ارسال شد، و واحد نقلیه ابتدا فقط با یک سرویس مینی‌بوس برای رفت موافقت کرد، که روز چهارشنبه با پیگیری موضوع در حضور رئیس دانشکده قرار به تخصیص یک سرویس اتوبوس و برای رفت و برگشت شد.

  2. لحنتون اصلا قشنگ نیست.ما برای کل کلاس درخواست سرویس نداده بودیم..برای گروهی که بالینی قرار بود برن درخواست دادیم..فکر نمیکنم نیازی بوده باشه با شما هماهنگ کنیم..به هر حال ممنون

    1. چنین چیزی نگفتم که شما برای کل کلاس درخواست سرویس دادین، و متأسفم اگر از لحن نوشته‌ها ناراحت شدین.
      پ.ن. لطفاً برای پاسخ به یک دیدگاه خاص، ابتدا روی پاسخ کلیک کنید.

  3. فراموش کرده بودم..من همون روز باهاتون تلفنی هم صحبت کرده بودم و بهتونم اطلاع دادم و تاکید هم کردم برای گروه بالینی درخواستمون رو مطرح کردیم نه برای کلاس و شما در این قسمت به من اطلاع اضافه ای مبنی بر ادامه یا عدم ادامه کارم ندادین. (علاوه بر این، پیگیری مسائلی که به همه یا بخش عمده‌ای از ورودی مربوط هست، باید توسط و/یا با هماهنگی نماینده‌ی ورودی انجام بشه.)ناراحتیم از شما از این قسمت بود چون شما مطلع بودید که ما داریم این درخواست رو میدیم.

    1. متأسفم اگر صحبت‌های بنده تو تماس تلفنی روز دوشنبه به اندازه‌ی کافی واضح نبوده. همون‌طور که بالاتر هم توضیح دادم، برگزاری کلاس‌ها تو بیمارستان اکبرآبادی ظهر سه‌شنبه قطعی شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *