کلاس‌های آمادگی آزمون پیش‌کارورزی

سلام؛

همون‌طور که وعده داده شده بود، پس از پیگیری زیاد(!)، قرار شده پیش از آزمون پیش‌کاروزی شهریور ۹۴ تو دانشگاه علوم پزشکی ایران چند کلاس آمادگی آزمون پیش‌کارورزی برگزار بشه.

زمان این کلاس‌ها از شنبه ۱۱ تا سه‌شنبه ۲۰ مرداد هست، و عمده‌ی هزینه‌ی کلاس (حق‌الزحمه اساتید، پذیرایی، و …) توسط دانشگاه پرداخت می‌شه؛ همچنین، زمان این کلاس‌ها طوری تنظیم شده که با کلاس‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران تداخل نداشته باشه.

اطلاعات بیشتر در خصوص کلاس‌های آمادگی آزمون پیش‌کارورزی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران رو می‌تونید تو جدول زیر مشاهده کنید:

تاریخ کلاس مدرس هزینه
پنجشنبه ۸ مرداد ارتوپدی†
(علوم پزشکی تهران)
آقای دکتر مهرپور ۷۰ هزار تومان
۵۹ هزار تومان*
جمعه ۹ مرداد
شنبه ۱۰ مرداد جراحی آقای دکتر علیزاده ۱۹ هزار تومان
یکشنبه ۱۱ مرداد
دوشنبه ۱۲ مرداد قلب آقای دکتر مجری ۳۹ هزار تومان
سه‌شنبه ۱۳ مرداد
چهارشنبه ۱۴ مرداد
پنجشنبه ۱۵ مرداد
جمعه ۲۳ مرداد
عفونی‡
(علوم پزشکی تهران)
آقای دکتر عمادی ۷۰ هزار تومان
۵۹ هزار تومان*
جمعه ۱۶ مرداد
شنبه ۱۷ مرداد کلیه آقای دکتر مجری ۲۹ هزار تومان
یکشنبه ۱۸ مرداد
دوشنبه ۱۹ مرداد ریه آقای دکتر مجری ۲۹ هزار تومان
سه‌شنبه ۲۰ مرداد

*: قیمت کلاس‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران ۳۵ هزار تومان برای دانشجوهای همون دانشگاه و ۷۰ هزار تومان برای دانشجوهای سایر دانشگاه‌ها تعیین شده، ولی با توجه به رایزنی‌های انجام شده با برگزارکنندگان اون کلاس‌ها و همچنین پیش‌بینی استفاده از منابع مالی حاصل از هزینه‌ی ثبت‌نام سایر کلاس‌ها در صورت لزوم، این هزینه برای دانشجوهای دانشگاه علوم پزشکی ایران به ۵۹ هزار تومان کاهش پیدا کرده.

†: کلاس دکتر مهرپور بر اساس کتاب «گنجینه سوال و نکات ارتوپدی» انتشارات اندیشه رفیع هست، که در صورت تمایل یک جلد از اون با ۱۰٪ تخفیف (۹ هزار تومان) برای شما تهیه و در ابتدای کلاس به شما تحویل داده می‌شه.

‡: ویرایش جدید جزوه‌ی کلاس دکتر عمادی در دست تدوین هست، و شیوه‌ی تهیه‌ی اون متعاقبا اعلام می‌شه.

لازم به ذکر است که کلاس‌های دکتر علیزاده از ساعت ۸ تا حدود ۱۳ و کلاس‌های دکتر مجری از ساعت ۸ تا حدود ۱۸ خواهند بود، و ساعت کلاس‌های دکتر عمادی و دکتر مهرپور و مکان برگزاری کلاس‌ها متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شه.

برای ثبت‌نام، می‌تونید تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۲۴ تیر دوشنبه ۵ مرداد* این فرم رو تکمیل و هزینه‌ی کلاس‌ها [و کتاب] رو تا پایان وقت اداری دوشنبه ۲۹ تیر ۵ مرداد* پرداخت کنید. (راهنمای پرداخت هزینه‌ی کلاس‌ها پس از submit کردن فرم نمایش داده می‌شه.) (*: زمان ثبت‌نام و پرداخت فقط برای کلاس‌های آقای دکتر مجری تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۷ مرداد تمدید شده.)

بدیهی‌ست که در صورت درخواست شرکت‌کننده‌ها مدارک لازم در راستای شفافیت مالی پس از برگزاری کلاس‌ها قابل انتشار هست.

هومن.

پ.ن. به نظر می‌رسه لازم به یادآوری باشه که بنده به پیام‌های Viber، Telegram، و … پاسخ نمی‌دم؛ پس لطفا برای موارد فوری از تماس تلفنی، و موارد غیر فوری صرفا از SMS استقاده کنید. (۰۹۱۲۳۷۷۵۶۹۲)

3 دیدگاه دربارهٔ «کلاس‌های آمادگی آزمون پیش‌کارورزی»

  1. سلام و ممنون بابت پیگیری ها
    آزمونی که یک هفته قبل از پره هست رو چطور باید ثبت نام کنیم؟!چرا وارد این جدول نشده؟

    1. هزینه‌ی ثبت‌نام آزمون برای دانشجوهای دانشگاه تهران و سایر دانشگاه‌ها تفاوتی نداره، بنابراین می‌تونید مبلغ ۲۰ هزار تومن علاوه بر هزینه‌ی کلاس‌ها واریز و درخواست خودتون مبنی بر شرکت تو آزمون رو همراه با پیامک اعلام پرداخت به بنده اعلام و یا به شکل مستقیم از طریق سایت شورای نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی تهران اقدام کنید.

  2. دکتر تدبیری سلام
    لطفا در مورد زمان و ساعت و مکان برگزاری کلاسهای آمادگی آزمون پیش کارورزی شهریور ۹۴ اطلاع رسانی فرمایید .
    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *