انتخاب لاین، عکس، و …

سلام!

همون‌طور که می‌دونید، انتخاب لاین شش ماه نخست اینترنی ورودی مهر ۸۸ روز دوشنبه ۱۳ مهر برگزار می‌شه. ساعت شروع این جلسه ۹:۰۰ صبح هست، و تو سالن شهید محتشمی برگزار می‌شه.

با توجه به این‌که پیش از شروع انتخاب لاین در خصوص برخی جزئیات این دوره صحبت می‌کنیم، بهتر هست –صرف نظر از رتبه‌ی خودتون– طوری برنامه‌ریزی کنید که حتماً تو اون ساعت (یا حتی کمی پیش از اون) تو دانشکده حضور داشته باشین. (و بدیهی‌ست با توجه به این‌که احتمال طولانی شدن جلسه وجود داره، بهتره شروع اون حتی‌المقدور همراه با تأخیر نباشه.)

چنانچه امکان شرکت تو جلسه‌ی انتخاب لاین رو ندارین، باید جانشین خودتون رو حداکثر تا ساعت ۸ صبح روز انتخاب لاین و از طریق SMS به بنده اطلاع بدین. بدیهی‌ست در غیر این صورت کسی اجازه‌ی انتخاب لاین به جای شما رو نداره، و بخش‌های شما پس از انتخاب همه‌ی دانشجوهای حاضر تو جلسه و بر اساس ظرفیت‌های باقی‌مونده انجام می‌شه.

علاوه بر این، یادآوری می‌کنم که لازم هست پیش از انتخاب لاین پروپوزال شما ثبت شده باشه و عکس پرسنلی و شماره‌ی تلفن همراه خودتون رو هم تو سامانه‌ی اعلام نتایج ثبت کرده باشین.

ضمناً اگر مایل هستین هنگام انتخاب لاین به شکل لحظه‌ای از انتخاب دیگران و ظرفیت‌های باقی‌مونده باخبر باشین، با توجه به این‌که امکان نمایش هم‌زمان اطلاعات زیاد (جداول ظرفیت‌ها و انتخاب‌های انجام-شده) با صرفاً یک پروژکتور کلاس وجود نداره، هنگام انتخاب لاین اینترنت پهن‌باند Wi-Fi تو کلاس فراهم می‌شه و می‌تونید یک لپ‌تاپ یا تبلت رو همراه خودتون به جلسه‌ی انتخاب لاین بیارین تا به این اطلاعات از طریق سامانه‌ی انتخاب لاین دسترسی داشته باشین. (دیدن جدول‌ها تو صفحه نمایش بزرگ‌تر لپ‌تاپ و تبلت ساده‌تر از صفحه نمایش کوچیک‌تر موبایل هست.)


در پایان، لازم به ذکر هست که روز دوشنبه پیش از شروع انتخاب لاین یک عکس گروهی مقابل ورودی دانشکده می‌گیریم. لطفاً برای این عکس آمادگی داشته باشین. (و چنانچه به یک دوربین DSLR خوب دسترسی دارین، لطفاً اون رو همراه خودتون بیارین.)

هومن.

پ.ن. برای چندمین بار یادآوری می‌کنم بنده به پیام‌های Telegram، Viber، و … پاسخ نمی‌دم! و لطفاً برای ارتباط با بنده در خصوص مسائل اورژانس از تماس تلفنی و در خصوص سایر مسائل فقط از SMS استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *