جلسه‌ی اضطراری!

سلام؛

ساعت ۱۶:۳۰ امروز*، چهارشنبه ۲۱ فروردین، جلسه‌ای خواهیم داشت تا در مورد تشکیل مجدد دانشگاه علوم پزشکی ایران صحبت کنیم، و در صورت لزوم، تقسیم بچه‌ها بین گروه‌ها/بیمارستان‌ها رو تغییر بدیم. محل برگزاری این جلسه، ساختمان شماره ۲ دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران (ساختمان معاونت دانشجویی سابق) هست؛ و لطفاً پیش از برگزاری اون تا جای ممکن از تجمع کردن و/یا ایجاد بی‌نظمی تو دانشگاه پرهیز کنید.

با توجه به این‌که ممکنه تو گروه/بیمارستان شما تغییراتی ایجاد بشه، خواهش می‌کنم سعی کنید که حتماً تو این جلسه حضور داشته باشید.

متشکرم،
هومن.

*در این خصوص از ۹۶ نفر [که این فرم رو پر کرده بودن] نظرسنجی شد، و ۴۴ پاسخ از ۶۵ پاسخ دریافتی این زمان رو ترجیح دادن.

12 دیدگاه دربارهٔ «جلسه‌ی اضطراری!»

    1. سلام، متشکرم./ جلسه‌ی امروز برای همه‌ی کارآموزهای ورودی مهر ۸۸ دانشگاه علوم پزشکی ایران هست، و این‌که لطفاً به اخبار در مورد این ورودی از منابع دیگه و شایعات زیاد توجهی نکنید!

  1. واقعا خسته نباشید و خدا قوت می دونم هماهنگی ها علاوه بر انرژِی و اعصابی که فوق العاده می گیره وقت های مهمی رو هم تلف می کنه موفق باشید

    1. سلام؛
      همون‌طور که تو برنامه‌ی پس از جدایی، و … توضیح دادم، تا دیروز هیچ پاسخی جز «نگران نباشید» داده نشده بود! احتمالاً بخش شما این هفته (هفته‌ی دوم) تغییر نمی‌کنه، و در مورد هفته‌ی بعد هم امیدوارم که تصمیم آموزش/گروه به زودی مشخص بشه.

    1. متأسفم از این‌که اذیت شدید، ولی متأسفانه «تکلیف جراحیا» بین مسائل بسیار بزرگٔتر گم بود و تا دیروز به اون رسیدگی نشد./ همون‌طور که گفتم، برنامه فعلاً تغییر نمی‌کنه و جابجایی نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *