برنامه‌ی پس از جدایی، و …

سلام؛

امیدوارم حال‌تون خوب باشه، و از رویدادهای اخیر زیادی نگران نشده باشید!

یک هفته بعد از تولد دوباره‌ی دانشگاه علوم پزشکی ایران، بالاخره می‌تونم اعلام کنم که: برنامه‌های داخلی و جراحی فعلاً تغییر نمی‌کنه، و در حال حاضر لازم نیست دانشجویی بین بیمارستان‌ها جابجا بشه.

لازم به ذکر هست که بنده پیگیری مکتوب و شفاهی این موضوع رو از ۱۹ فروردین شروع کرده بودم و بیشتر از ۲۴ ساعت از هفته‌ی گذشته رو هم تو جلسات مختلف گذروندم، ولی تا صبح شنبه پاسخ مشخصی از مسئولین گرفته نشده بود!


در مورد برنامه‌ی داخلی رسول، متأسفانه عده‌ای بعد از اعلام این خبر –که بنده تصمیم‌گیرنده‌ی اون نبودم– ابراز نارضایتی کردن؛ که برای جلب رضایت حداکثری، با نظرسنجی تلفنی از کارآموزهای داخلی این بیمارستان مشخص شد که اکثریت نسبی (و نه مطلق!) از بچه‌ها برنامه‌ی سه‌هفته‌ای رو ترجیح می‌دن.

بنده این موضوع رو فردا به مسئولین دانشکده پزشکی و گروه داخلی منتقل می‌کنم، و از اون‌ها می‌خوام که در این مورد تصمیم‌گیری کنن.


کارآموزهای داخلی فیروزگر هم توجه داشته باشن که دکتر خمسه تو روزهای شنبه ۳۱ فروردین و دوشنبه ۲ اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۰۰ تو کلاس درس داخلی برای اون‌ها کارگاه EBM برگزار می‌کنه.

علاوه بر این، کارآموزهای داخلی این بیمارستان روزهایی که طبق برنامه‌ی گزارش صبحگاهی استادی از بخش اون‌ها تو مورنینگ حاضر می‌شه باید با نظر ایشون از یه بیمار جالب شرح‌حال بگیرن و اون رو ارائه کنن.


در پایان، به این مسئله اشاره می‌کنم که بعد از stable شدن نسبی برنامه‌ها –همون‌طور که پیش‌تر هم گفته بودم– دیگه نیازی به حضور مستقیم بنده نیست، و از افرادی که مایل هستن قائم مقام (!) نماینده تو یه line/بیمارستان باشن می‌خوام علاقه‌مندی‌شون برای این کار رو به بنده اعلام کنن.

هومن.

16 دیدگاه دربارهٔ «برنامه‌ی پس از جدایی، و …»

  1. خب این یعنی تا اخر داخلی ما تو امام میمونیم؟ اگه قراره وسطش جا به جایی اتفاق بیفته بهتره از الان پیگیری کنیم ک زودتر این جا به جایی انجام بشه

    1. اگر تصمیم‌های جدید گرفته نشه، همون‌طور خواهد شد./ این نگرانی و پیشنهاد رو کتباً و بلافاصله بعد جدایی دانشگاه‌ها (۱۹ فروردین) به رئیس دانشکده و معاون آموزشی دانشگاه اعلام کرده بودم، و امیدوارم به اون دقت کافی کرده باشن.

    1. خواهش می‌کنم./ فکر می‌کنم شما این نیم‌سال رو تو بیمارستان امام خواهید بود، ولی متأسفانه حتی در مورد فردا هم نمی‌تونم از واژه‌ی «قطعا» استفاده کنم.

    1. خیلی ممنون، گرچه متأسفانه به نظر میاد که ظرفیت اون تکمیل شده… (خوشبختانه به نظر میاد دوباره به ظرفیت اضافه شده و امکان ثبت‌نام هست.)

    1. سلام؛
      اعصاب و عفونی از ابتدا جزو کارآموزی داخلی ورودی مهر ۸۸ نبوده (+) و بیمارستان فیروزگر از این موضوع مستثنی نیست. این درس‌ها به عنوان دو درس مینور تو ادامه‌ی دوره‌ی کارآموزی ارائه می‌شن، و انتخاب بیمارستان اون‌ها هم جدا از انتخاب بیمارستان داخلی هست.

    1. سلام؛
      لینک برنامه‌ی گزارش صبحگاهی الان تصحیح شده./ در ادامه (بعد روماتولوژی) گروه شما باید به سه قسمت تقسیم بشه، و هر قسمت به یکی از سه گروه دیگه اضافه بشه. می‌تونید از همین الان بر اساس این‌که با کدوم گروه راحت‌تر هستید (و البته این‌که کدوم گروه با شما راحت‌تر هست) تصمیم بگیرید که به کدوم گروه اضافه بشید. لطفاً این موضوع رو به هم‌گروهی‌هاتون هم اطلاع بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *